Wonderbar!

Underbart att jag inte behöver sitta på en bussjävel idag:) haha! SÖTNOS kommer och hämtar upp mig efter att han har jobbat och då kan jag lämna in den förbannade lappen! Glömde den i Tisdags..allt annat kom jag ihåg men INTE lappajäkeln. Jaja, snart lämnas den in ialla fall och då är det samma visa om ett par veckor igen:) *fnissens*
Har också spelat lite vuxen och valt ut ett företag som ska förvalta min tjänstepansion! Tur att jag fick hjälp av min pappa för annars hade jag nog valt heeelt feeel. Hade ju ett förslag men det tyckte inte nog inte min pappa att jag skulle välja, hann ändra mig:) Så nu är det också fixat. En sak mindre att bekymra sig om!
I eftermiddag hookar jag med Jenny, ska ner till staden och ta en fika. Funderar på om jag kanske ska ta och köpa mig röd hårfärg?:) blir säkert att jag hittar en massa annat onödigt skit som bara ligger slängt lite här och var i lägenheten!
Jaja, nu ska man ta sig en funderare på vad man ska ta och äta förnågot!
Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0