Som ett barn på julafton!:D

Men gud vad jag har ont i munnen alltså! Man blir för fan ledsen i ögat..håller på och få visdomständerna i underkäken och det verkar som om det växer och knakar som bara den! hade faktiskt glömt hur ont det kan göra..Inga alvedon har man hemma heller..eller hjälper alvedon ens mot tandvärk? JO det gör det!
Blev inte av att träffa jennypenny idag, krya på dig babe:) Blir nästa vecka istället..men somsagt, väntar man på något gott..
Så istället lekte jag med SötnosMartin hela dagen lång..eller halva rättare sagt. Åkte till Alvestat och sedan knökade vi in oss på H&M uppe på samarkand en runda. Åkte även förbi secondhand stället..vad det nu heter (skyller på att det är sent!) och då kom jag på VÄRLDENS BÄSTA JULKLAPP! Alla snackar om parfymer och skit som de vill ha i julklapp. Jag är ju då mycket mycket bättre på att komma på vad jag vill ha och imorn ska jag köpa mig ett nintendo 64!:D Fatta att jag kommer till att sitta konstant vid spelet, martin får inte ens kolla på simpsons eller 2 and a half men..haha! Ska köpa lite nostalgi spel till detta också. Så istället för att martin och jag ska ge varandra patetiska småskitgrejer så köper vi istället det vi verkligen VILL HA och då blir båda nöjda och glada:) Smart va? Är som ett barn på julafton just nu..hahahaha!
Nej nu ut och röka sedan sängen.
Seeyah!
Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0