Snö,minusgrader

Hah! Jag som sa att jag skulle lägga mig efter Ullared dokumentären, satt ju uppe och glodde på tv till klockan 11..sedan låg jag och läste till typ 12 så det var ju inte något vidare kanske! Har sovit halvdåligt inatt med så det gör ju inte hela saken bättre..Hah, ialla fall så ska jag jobba kväll/natt idag. Har inte gjort det på detta ställe på evigheter känns det som. Det kommer bli sköj!
Och som alla säkert tjatar om så snöar det! YEY! Jag vill ha snö, och minusgrader. Jag vill inte ha det varmt och svettigt..uärk! Är ju hur mysigt som helst med snö, men det kanske inte riktigt är min grej att traska i det. Tänk bara barnen, hur glada dom är när de kan vara ute och göra snögubbar och snölyktor.
Fast jag föredrar minurgrader..jaja, slutsnackat om snö!
Ska greja lite här hemma innan jag tar busset till Alvestat..
Pusspuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0