OjOjOj dåe!

OjOjOj  vad längesedan det vart jag skrev här dåååå! Fy mig:)
Nej men det är ju sant att det var ett tag sedan jag skrev senast..har sett det men har inte riktigt orkat bry mig om det..förrän nu..typ!
Jahajja, vad har jag hittat på nu på senaste då? Jo jag har jobbat..umgåtts med Martin och mysat med tissarna, sovit länge, festat, träffat vänner och läst en hel del.
Det tar musten ur en lite att inte ha så mycket tid över till annat när man jobbar å sådär. Är ändå överlycklig att få jobba och har fått jobba så mycket denna månaden:) Klad HelenaC!
Över julen jobbade jag en hel del och sedan vart jag och Martin hemma hos mina föräldrar och härjade lite!:)
Vettefan vad jag mer ska skriva..man tappar ju tråden lite när jag har varit borta härifrån så länge..jaja!
Enjoy!
Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0