Jobb!

Har jobbat vaken natt (Natten till idag då!) och det gick superbra! Det segaste är ändå mellan 2 och 4 på morgonen..men på något vis gick det ändå riktigt snabbt de där timmarna med..haha!
Gick och la mig vid 8 tiden på morgonen (Slutade vid 6 så man tog bussen och sådär först!) efter att ha ätit lite frulle och ringt lite olika samtal..
Vaknade till vid halv 1 och var uppe en stund, gubben hade lagat mat och det vart jag riktigt tacksam över. Hade inte pallat att stå och laga mat, och absolut inte att laga mat bara till mig själv.
gick och la mig igen vid halv 2 och vaknade vid halv 5 av att det var mörkt ute. Först trodde jag att det var natt! HAH, det är därför man inte ska sova så himla länge *fniss*
ialla fall så har jag hunnit med att färga håret, ta en välbehövlig dusch, kolla posten, handla lite kattmat + mjölk och suttit här en runda..busat lite med tissarna med.
Snart är det premiäravsnittet av Border USA (vilket jag trodde var i Tisdags men det var ju Real Housewifes of New Jersey eller vafan det nu heter) som jag bara måste kolla på. Ska förtära en clementin och kanske lite candy också.
Imorn är det jobb i 14 timmar som gäller, kommer bli hur kul som helst!:)
Puss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0