I saw the sign!

God kväll*fniss*
Är ganska trött så det här inlägget kommer bli halvbra, inte för att de andra inläggen är jättebra..men HEY THAT´S ME!
Har bara inte pallat skriva på ett par dagar, blogg torka och så har jag haft liiite annat att göra! Har jobbat och haft besök av broder + att jag har grejat med en massa annat!
Kollade på Seven Pounds i lördags och den kan starkt rekomenderas!
Idag har jag jobbat och sedan fick jag mat när jag kom hem + att det blev ett mysigt varmt bad med en halvt badande katt..han ÄLSKAR VATTEN:) Älskade MUSSE (Och MISSAN, men hon gillar absolut INTE vatten!)
Snart blir det till att kolla på sista avsnittet av Ullared dokumentären och sedan hoppa i säng eller nått..tröööött:)
Puss puss!



Ps: Veckans bästa låt är: Tracy Chapman med Fast car!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0