Fika!

Har haft en underbart rolig dag med 2 gamla klasskompisar!:)
Vi fikade och snackade gamla minnen..vi har inte setts på flera år, det kändes underbart bra att ha fått tillbaka kontakten med dem! Och jag hoppas på att det blir mycket fikande med dem!:) haha! Och jag bara tryckte i mig mackor och åt till och med en biskvi, vilket jag i stort sett inte har ätit sedan jag slutade gymnasiet i juni 2007! Och JA jag gick livsmedelsprogrammet med inriktning bageri!:)

Helgen har också varit rolig, gick ut i lördags..eller Sötnos körde mig ner till puben..hookade med Joel och Micke! Skit kul att kunna festa med dem..det vart jättelängesen som vi festade tillsammans! Träffade Said och Spåne, Kalasklas och lite annat folk..Full like a kastrull gick jag hem till en killkompis och blev bjuden på Mintu..öste på i mitt glas (andra gången jag skulle fylla på!) och ragglade hemmåt vid 3 tiden..
Träffade lite folk på vägen hem och trillade väl inte innanför dörren hemma förrän vid 4 på morgonen..
Så man mådde ju som man förtjänade i söndags/igår..haha! Sov mig igenom hela dagen.sötnos var gullig och tvättade..hjälpte till i 10 minuter kanske. Vart helt död efter att vi hade varit i affären också..
Glodde på transformers (2:an) och tryckte i mig chips och dip på kvällen när jag vart pigg, go och glad igen:)

Nu ska jag ut och ta en cigg..snart är det Ullared dokumentären:)
Puss puss!

Kommentarer
Postat av: jenny

det var kul att träffa dig med helena :)

det får fan inte dröja länge tills vi ses igen :)

kram!

2009-12-07 @ 20:32:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0