Vad jag har gjort idag:

Jaaa...vad ska man ta och skriva idag då?:)
Jag har jobbat somsagt och slutade vid 9 så det vart gött:) snackade med Hanna lite på jobbet med innan jag åkte..
Åt lite frulle när jag kom hem och sedan la jag mig en runda..
har gjort världens godaste lasagne..tacolasagne:) man steker köttfärsen och har i tacokrydda, lite oliver, jalapenos, lök eller champinjoner..och sedan gör man den vita såsen och allt annat som vanligt:) enormt mycket godare än den vanliga:) eller..den vanliga är också god:)
Varit ute och rökt, kollat runt på nätet och myst en massa med mina små missar.
Pratat med Jessika i telefon och även lagt ut bilder på facebook från våran sjuka helg:) Inte alla bilder dock, min dator håller på att göra mig galen ibland..den hänger sig stup i ett och då kan man faktiskt bli enormt sur!:P
Kollat på family guy och nu är det simpsons på tv..hoppas det går någo bra film ikväll eller så får man sätta igång dvd:n:)

Pusspuss på er:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0