Mycket handlande idag:P

värst vad jag har varit duktig nudå:P haha! Ibland får man vara det:P
Har dammsugit och plockat undan en jädra massa saker som jag har överallt och lite annat med. Precis diskat också:)
Om en stund blir det till att stoooooorhandla..det ekat tomt i både kylskåp och frys. Har det gjort ett par dagar så det behövs VERKLIGEN:) Måste till systemet idag också, Micke fyllde ju 20 förra veckan och det ska firas med pompa och ståt hemma hos mamma och pappa:) Ronja fyller år idag också:) STORT GRATTIS RONJA:)
Kolla i klädbutiker är man ju lite sugen på att göra idag med, kanske hänkar med Hanna och Janni lite senare om jag hinner med:) Annars ses vi säkert ikväll brudar!
Funderar på vad man ska ha på sig ikväll med..humm, tycker inte jag har så himla mycket fina kläder..något kan jag säkert skrapa fram:P hähä!
Nu blir det lite spelande på king.com och inväntande av en viss Martin så att vi kan köra igång med allt handlande:)
                   iu48vhioewf
Bjuder på en bild på den mumsiga smörgåstårtan som Martin gjorde till mig när jag fyllde år:) Min gubbe han kan:)
Pusspuss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0