UTEKVÄLL:)

goooooooooooooooooooooood förmiddag grabbar och brudar:)
Jag hann verkligen inte skriva mer igår..hade förmycket saker att fixa + att vi skulle hinna äta och göra oss i ordning inför partykvällen så att säga:)
tryckte i oss hamburgare och gjorde oss i ordning, åkte sedan mot Alvesta för att partaja med Micke och alla gamla känningar:) Blev riktigt lyckat, tyckte dock att det var lite stelt i början men det gick över riktigt snabbt!
Alla satt och dissade varandra och jag skrattade och fräste cider över bordet:P hähä:)
Åkte mot staden för att gå ut, men vi åkte hem till oss först för att martin ville byta om lite och så kollade vi till katterna så att dom hade mat å sådär. Tog med oss bandaren med för jag vill ju gärna höra lite musik när man ska till puben:)
Hela kvällen var lyckad och både Hanna och jag tyckte det var den bästa utekvällen på länge:) VERKLIGEN:)
Nu ska jag ut och ta en cigg och sedan spela lite spel..blir kanske utgång ikväll också eller så blir det att kolla på film:)

Pusspuss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0