Uäääääää!

idag är en sådan dag som man bara vill krypa ner i sängen och inte gå upp på hela dagen! Kände så när jag vaknade idag på förmiddagen! Bakis som ett jädra as och spydde minst 5 gånger natten till idag..mådde som man förtjänar med andra ord. Drack ju inte LITE heller. Trodde gårdagen skulle bli någolunda lugn men det var istället full rulle hela kvällen:)
Festade med mina älsklingar: Micke, Martin och Hanna:) Var hemma hos Hanna och sedan åkte vi ner till Pauze/Sports och drack..det dumma var ju att det var ett pucko som hade bokat hela nedervåningen/källaren och då var det istället smockfullt på övervåningen!
Vart någon full (Och FUL!) snubbe som började mucka med mig bara för att han satte sig vid vårat bord och trodde att han bara kunde ta en stol. Sa till honom att inte spotta en massa när han pratade..ganska ohygieniskt. Vill inte ha hans saliv på mig om han typ har svininfluensa eller herpes eller något! SVIN! Ialla fall så muckade jag lite med honom tillbaka och sedan försvann han med vinden!:P
Okej, allt som allt så var gårdagen riktigt lyckad (om man då bortser från illamåendet, ågesten, huvudvärken och bakis svettningarna/frossan!)

Idag har jag däremot hunnit med att vara hemma hos morsan och farsan en runda. Mormor och morfar vart där och vi fikade lite. Eller jag drack lite kaffe och åt en halvtaskig nektarin!:9
Åkte hem efter en stund och jag ska jobba ikväll..bara natten..:)

Pusspuss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0