ME soooo Happy:)

Igår var det verkligen full rulle:)
Jobbade till klockan 9 igår morse och sedan bar det av till Älmhult:) Vart välla hemma vid 12 tiden med mina små missar:) Ja, det blev 2 stycken och dom var väldigt trötta efter den jobbiga resan till Växjö..dom somnade bakom Pierres sängstomme! Lockade fram dom på kvällen och då hoppade dom in i min bokhylla och låg där och myste:)
La mig en timme vid 4 tiden och helt plötsligt kommer Joel..visste ju att han skulle komma men man kan väll ringa innan och förvarna?;P Nej, skitsamma martin svarade i telefonen så det var ingen fara.
Städade ur förrådet också och grejade lite här hemma.
Joel och Martin spelade bilspel och gick sedan för att köpa snask på ICA:) då fick jag vara kattunge passare:)
Vi kollade på Asterix och Obelix, Tintin, I en annan del av köping (säsong 1) och Yrrol:) KUUUUL:) Käkade en massa chips och blev allmänt sega:)
Han stannade väll till klockan 1 och sedan var det bara för oss att hoppa i säng:)
Idag blir det nattjobbande som gäller och då får Martin vara kisse passare:)

Pusspuss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0