Mardrömmar!

god förmiddag allihopa:)
Har drömt värsta freaky drömmarna inatt..gick och la mig vid 1 och somnade nästan direkt! Vid halv 3 på natten så väcker jag Martin och säger att jag är rädd! det var en dröm om en konstig snubbe och jag kommer ihåg att katterna var med i drömmen! Somnade om nästan direkt, vaknar ett par timmar senare, väcker Martin och frågar om hans pappa är död!:/ drömde att martin var jätteledsen över det..kommer knappt ihåg att jag frågade honom allt dethär. hade en till konstig dröm som jag inte kommer ihåg ett enda dugg av. det kanske var bara bra med tanke på att låta martin få sova lite också!

ialla fall så blir det en lugn lördag! Ska hämta upp broder i Alvesta vid 2 tiden och då ska han greja med våra datorer och så ska vi nog kolla på film och härja en massa:) Mohedadagarna blir det inte för min del ikväll heller..min plånbok tillåter inte det heller så får bli att åka och kolla lite på marknaden om dom har någon villsäga! Äta upp blåbärspajen ska vi göra idag med..frysa in det som blir över så att Martin kan ta och smygäta;) Nej men frysa in den, det ska vi! Sen är det jobb imorn med från 15-21:) då vill man faktiskt vara lite pigg med:)
Nu ska jag spela lite spel på king.com och glo runt lite på nätet:) 


                hvrueg3ehvkdsjhgwjcjcjc
(Martin tycker tydligen inte om änder! Fick reda på det när vi för första gången gick och matade dom vid strandbjörket!)

Pusspuss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0