Man börjar ju bli liiite trött på dethär!

ja..faktiskt!
har så jädrans ont i huvvet..tror ju nästan att det ska sprängas i bitar om jag inte gör något åt det! Hjälper ju inte heller med alvedon. man kanske får ta och gå till sjukan snart om det inte släpper! Börjar faktiskt bli liiite irriterad att det inte går över nån jädra gång!

Sitter just nu på jobbet (som ni alla vet!) och känner att jag ska gå å lägga mig alldeles strax!
Har blivit värsta gammelmormorn som går och lägger sig vid 10tiden varje kväll. Det är ju inte konstigt om man är på jobbet men även när jag är ledig så gör jag ju så!:( känner mig som värsta 80åriga tanten!
jaja, allt jag hade att komma med^^

Pusspuss å sov gött!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0