KeEp ThE bLoGg AlIvE:)

johodda,det är ju det jag försöker göra..så att den inte avlider helt och hållet:)
Jobbat natten och den gick super B:)

Åkte hem till mamma och pappa efter jobbet för att hämta mitt makeup/smink bord! Min pappa och Martin blev tvugna att i stort sett skruva ner hela alltet för att den skulle få plats i baksätet!:) OCH DET mina vänner, det gjorde den:) Har man världens bästaste gubbe och världens bästaste pappa så fungerar ju allt:D Kan dock inte montera ihop den förrän PierreLatmask kommer och hämtar sina saker! Gör han inte det så får vi har öppet hus och så får folk komma och köpa sakerna! JAG vill inte ha det ialla fall;) Har redan en superduperfin säng!:)

Funderar på om jag ska till mohedadagarna ikväll eller om man kanske tar det imorn?..humm..fördelen med denna kvällen är ju att man känner lite folk..men är jag för trött och är värsta grinollen så kan jag ju ändå inte åka. Botemedlet är sömn!:) ska kanske ta tag migsjälv i kragen och fixa ihop lite smycken. Har legat på is nu över sommaren!:)
Här kommer en bild på ett av armbanden jag har gjort!:) kass bild? jag vet!:P
                      huveihgkvebvsj32345

Pusspuss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0