Kaaaos:)

ugh! Vilken kväll det var igår då! Kaos, superier och massor med djur att mysa med:) Nice!
Har så himla mycket att fixa i lägenheten och snart är ju min ledighet slut! Åter till verkligheten så att säga!
Måste packa upp alla mina böcker och ställa dem i bokhyllan som jag fick hem i torsdags:) Broder Joel kom och hjälpte mig..även älsklingen hjälpte till att bära in den i släpet och att bära upp den till lägenheten..efter det blev det pizza, läsk och tv tittande:) Kul:)
Måste även måla min skohylla..men måste ha lacknafta för att blanda det i färgen..men har dock ingen lacknafta så då får jag faktiskt vänta med det..hähä:) en sak mindre att göre:)
Funderar på om jag kanske ska ta och kolla på disney filmerna som jag köpte förra veckan:) Håller på å samlar ihop alla..Är ju underbart bra:)

Puss puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0