Ibland blir det inte..

ibland blir det inte som man vill:P
Skulle egentligen till öltältet..ja, annars hade jag ju inte suttit här och skrivit..Men det blev inte så!
Somnade väl vid 7 tiden och skulle upp vid 9..Stängde av alarmet och tänkte att jag "bara skulle vila ögonen lite till!"^^vaknade vid tio över 10 och går upp..känner att jag är helt täppt i näsan och ont i huvudet. pallade helt enkelt inte att åka till Maknaden i Alvesta. Eller ÖLTÄLTET rättaresagt!
Klarar inte av fulla människor, när man för det första är halvsjuk och har inte druckit något. Då blir det bara jobbigt när alla gapar och gormar! jaja, blev till att glo på The Island. Eller halva:P
Dricker läsk och har ätit ett par chips. Kollar till katterna emellanåt också.
Men marknaden ska man faktiskt på imorn! OM jag mår bra:)
Gonatt på er!

Pusspuss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0