Hej, Hej och åter Hej!

Har haft ubermycket att göra nu under ett par dagar..
Igår gick jag av natten och då hade jag egentligen tänkt att vila mig igenom hela dagen..ta det chill och spela theme park, kolla till katterna och laga lite mat..Men istället blev det tvättande från 10 till 14 och mellan blev det att halvspela theme park, kolla katterna, och att laga mat..på eftermiddagen gick vi till apoteket, blomsteraffären, och bankomaten..igår var egentligen en enda dimma! Somnade vid halv 11 tiden igår..tror jag!

Idag var det begravning, psykiskt tungt!
Haft syrran här på besök också i ett par timmar nu på kvällen..så även denna dagen har tagit musten ur mig!

Imorn blir det att börja jobba ca 3 timmar tidigare..börjar halv 1 istället för kvart i 3..går bra ändå:)
Nu ska jag fortsätta glo runt lite på nätet och bli sugen på att beställa kläder^^
Pusspuss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0