blöblöblöööö!

mjahajja..
dagen har gått i rasande fart..oftast så blir det lite segt någon timme efter lunch på jobbet men iiiicke:) full rulle blev det och sånt är bara bra:)
Ska bli skönt att vara ledig imorn och på tisdag också! Inte ofta man är ledig 2 dagar mitt i veckan och dessutom EFTER varandra:) Underbart!
Kommer mest att hasa runt hemma tror jag, leka med mina underbara missar (saknar dom enormt!), spela theme park och så städa en hel massa. Det blir ju mycket städande när man har domdär 2 små busfröna..dom livar med andra ord upp stämningen rejält:)
Ska kanske ta tag i att gå ut och gå lite med..har fasen inte pallat nu i sommar. har jobbat mycket och sprungit som en tok..har haft så jävlars ont i benen ibland..men nu är det strax igång med gåendet på fritiden också:)
Moheda dagarna är till helgen som kommer också:) fast..denna veckan har knappt börjat och jag pratar om helgen?;P
Jaja, ha så göttans!
(Här kommer en bild på mina missemissar!!!!)
                            sjajmekvhjs bs

Pusspuss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0