Ååååh!:/

ååååååååh!
Vad trött jag känner mig..la mig ändå vid 10 igårkväll och trodde att jag skulle vara lite piggare idag..men icke! Håller på att bli riktigt sjuk känner jag med. Eller inte nu men på mornarna så är jag så jävla täppt i näsan, febrig, slemmig i halsen och ont i huvudet. Ont i huvudet har jag varenda dag nuförtiden. De sista dagarna har jag haft så ont i huvudet att det har strålat ner i nacken på mig! DUMT!

Ska jobba idag:) har nattet och det kommer nog bli nice:)

Funderar på om jag kanske ska ta och sätta mig och göra ett armband..har lite ideer på vad jag ska göra. Beställde ju hur mycket berlocker och grejet som helst för ett par veckor sedan så det finns nog och bli över:P

Har inte mer att skriva just nu folks!
                ihf348thvkjdh
(Bjuder på en bild också!)

Pusspuss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0