Vackert

Har sovit skitgott inatt:) var nog för att jag grejade och hade mig hela dagen..från det att jag kom från jobbet då på morgonen tills typ 10 igår kväll..sen var jag TRÖTT!
Somnade som en stock och sov till klockan 10 idag..välbehövlig vila kan man kanske kalla det:)
Har ätit lite yoggi och tagit mig en dusch!
Har faktiskt kjol, dagen till ära. Köpte den för ca 2 veckor sedan, har inte använt den förrän nu! Är ju så himla fint väder och då passar det nog att ha en blommig kjol:)
Är dock lite orolig för dendär gubben man har! Han har inte ringt sedan 5 igår..inte heller skickat sms, Kan nog också bero på att det inte går att ringa i Finland! Eller när man har kommit in på finskt vatten. Då är det bara en röst som pratar på finska när man försöker ringa. Men sms kommer jag ihåg att det gick att skicka. Han var väl för jävla full eller något.
Dom kommer hem inatt! Tur det, hade inte orkat bära alla sakerna till lägenheten imorn.
idag är den ialla fall färdig renoverad, så imorn kan vi börja flytta tillbaka alla sakerna! Pierre sa det igår när han var hemma i ca 5 minuter.
Ska nog ut och ta mig en cigg:)
Blir till att åka och jobba sen vid 2 tiden..så inte så mycket bloggande för min del idag:)

Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0