Träffa Hond, Kat och Päron + systeryster!

idag har jag jobbat..kändes lite jobbigt! Men det var bra ändå..ah, svårt att förklara!
Åkte hem och åt lite mat + att jag duschade..
Martin undrade vad vi skulle hitta på ikväll och då sa jag att vi kunde åka till mina föräldrar och kolla om jag hade fått min lönelapp (som ALLTID kommer hem till mina föräldrar!!!)
Vi åkte dit..träffade min hooond och katt:) Pratade en massa med mina päron och systeryster! Tog även hem ett gäng med barnböcker som jag läste när jag var liten..
Bland annat Petsson och findus böckerna och Ritchard Scarys äventyr!:) Lärde ju mig läsa med Ritchard Scarys äventyrs böcker!!!
Pelle gick även ut för att jaga Fasan! Tror mer att han fick en rejäl näbbasmäll!!:) Man ska inte gå på dom som är större och starkare än en själv!:)
Så nu sitter jag här och ska strax dricka en +46 cider! det är den godaste! I Xcider finns det ju bara typ sulfit!
Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0