Tatuering:):)

jobbat idag:) fast bara till klockan ett..martin kom och hämtade mig å så åkte vi mot staden Växjö!
Tog ut pengar och knallade in på Pressbyrån för att bulla upp med lite läsk och fransk hotdog och cigg:) Mums!
Gick sedan in på Wild Tattoo och satte oss..Martin började denna gången:) Blir väl jag nästa gång!:) Han tatuerade in fiskarnas stjärntecken, med ett par fiskar runt..skitfint blev det. Passar min lilla biff a la lindström perfekt!
Jag tatuerade in mitt namn i nacken och en Gklav med djävuls horn och djävulssvans! Hade velat ha namnet liite större kanske...ungefär likastor som G-klaven..men man ser ju inte särskilt bra när man har ryggen mot en spegel och tittar i en mindre spegel..men passar mig perfekt! Är ju oftast elak..Martin borde köpa dendär boken "Konsten att vara snäll"...eller umgås med översnälla människor..Fast då skulle jag nog bli totalt galen!
Min tattoo kostade bara 1000 spänn..billigt...för att vara den 4:e tatueringen!

Gick på stan efter det, knallade in på Gina Tricot och köpte mig 2 kjolar och ett par harems byxor:) sedan köpte jag ett par nya skor också. Har ju redan ett par vit/röda men köpte mig ett par vit/svarta. Adidas såklart:) Bästa skorna som finns, hoppas att dom aldrig slutar tillverkas. Då kommer jag gå under med mina smala fötter! Halkar ju bara runt i andra skor..

Nu är jag jättextremt trött..ska nog äta lite ostbågar och myselipysemysa med Mattin Pattin..
See yah!

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0