Svårt att komma på rubriker!

Fy fan vad gött det var att sova idag:) Ställe heller inte klockan..gör jag hela tiden! Även om jag är ledig!
Kände mig helt genomförkyld när jag vaknade..kan ju bero på att jag hade 2 tröjor, halsduk och mössa + vantar på mig när vi var ute och gick igår..blir ju förjäkla varmt när jag har jacka på mig. Blir för kallt när jag har tröjor på mig. Så vafasen ska jag då ha på mig när jag går ut och går??!

Kände en saknad efter Hanna igår också..idag med..det är ju min bästaste vän i hela världen. Klart att jag vill umgås med henne då:) Längesen jag var med henne..eller träffade ju henne på puben i Lördags! Förr hade vi alltid filmkvällar och tryckte i oss en massa candy:) Åkte väääldigt ofta till våran favorit affär också! Family House forlife:)
Hanna! Vi måste hitta på något snart igen:) Miss you! <3

Fick en avi från posten igår med..att jag har ett paket och hämta ut på ICA! Men..nu är det så att jag inte har beställt något på någon månad. Så jag har verkligen ingen aning vad det är i det paketet, eller om det kostar något att ens hämta ut det (Ibland gör det ju inte det..när man redan har betalat på nätet!) Blir spännande att hämta ut det sen..

Skriver mer sen!
Puss!

Kommentarer
Postat av: hannapannastektefläsk

haha ååh! vad kan det vara för paket? :D spännande!

saknar dig meeed :))

2009-04-22 @ 13:59:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0