Solen i mitt hjärta<3

hejhej hallå dagboken^^
Idag har det varit underbart väder:) Och det är ju fortfarande jättesuperfint!:)
Mår mycket mycket bättre idag med, skitbra medtanke på att jag inte riktigt har kunnat njuta av det varma och soliga vädret. Men idag gick vi först och kollade om vi hade post!, sedan knallade vi till family house. Hittade ett snykkt vårlinne och en riktig partyväska! Det var 50 % rea på den med så det var ju verkligen perfa. Inte för att jag inte har pengar, men är snål:P ^^
åt lite mat, sedan tog jag mig faktiskt en sittingbull glass och satt ute på balkongen ett braaa tag. lapade sol, precis som en katt. :)
Hoppas bara det fortsätter vara fint väder nu i ett par dagar, så att det inte blir ett bakslag med snö eller någe. Då blir jag suuur!
Btw, ska ju tatuera mig nu igen den 14:e April och funderar lite på vad man ska väla denna gången. Bokade tid i Oktober eller något, så jag har ju haft gott om tid att fundera, men nu är det bara så att jag är liite långsam av mig att hålla på å bestämma så långt i förväg. Jag hinner ändå ändra mig flera gånger om innan jag har bestämt mig.
Funderar dock på om jag ska skriva mitt namn i nacken, med riktigt feta snirkliga bokstäver. Inte sådär feset mesigt med "pitti liten" text..passar inte min personlighet direkt med mesig text:P
Eller så vill jag tatuera in mina syskons namn runt handleden. Funderar bara på om alla deras namn får plats runt min tunna handled. Om man mäter så är min handled typ 15 centimeter runt om...såååå vääääldigt tunna..får se iaf...
hörs/Syns!

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0