Rubrik!?

Ännu en dag över:) skönt, eller det är ju kul att jobba men helgen har jag ju jobbat..sedan var syster här i måndags och träffade Hanna och Stoffe. tatuerade mig igår och jobbade + att jag jobbat idag. Fullrulle med andra ord.
Tycker inte om när det är förmycket runt mig. Tyckte väl det var roligt förr men har blivit lite mer bekväm med att vilja vara lite ensam då och då. Kunna pyssla med sitt utan folk runt mig. Är dock lite svårt att hålla på med smyckena nu..har inte det lugnet som behövs, vilket är irriterande... :(
Undrar vad man ska ta och hitta på i helgen:) Kanske gå på bio och bara vara?:) Det hade varit super..men man kanske vill ut..eller nej, det är så in i norden tråkigt. Det beror ju lite på en själv med kanske^^
Nej, känner mig verkligen inte peppad till någonting alls egentligen..hade nog kunnat jobba:) LOVE IT!

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0