Omformatering!

Blev så jävla förbannad innan!
Micke frågade om jag hade ett par bilder (Som jag har på bilddagboken!) på datan hemma!
Jag sa ja, och att jag ska köpa antingen en extern hårddisk eller ett usb minne för att föra över alla bilderna till min dator..
Men sen får jag ett gb inlägg av Micke där det står att dom hade FORTMATERAT OM datan för ETT PAR MÅNADER sedan!!!
Fan, alla bilder är ju för helsikte borta! varenda bild..
Alla bilder från min student, alla fester och minnesbilder!!!
Blev så jäkla förbannad!!!
Det är därför man egentligen ska skicka in bilderna så man får ut dom i kort, eller så skulle jag ja köpt mig en extern hårddisk innan jag flyttade!!! DÅ hade jag haft alla bilder!!
Man blir ju ledsen!
GAAAH!

Dagens braiga sak var ju ialla fall att Hanna blev glad över mitt inlägg och att jag ska gå på bio om cirkus en timme..eller vi ska väl åka ner om en stund!

Vill fasen jobba mer också..ringde därför ner till GK..man blir ju galen av att gå hemma! Stackars Martin och alla andra som går arbetslösa!!
Ähh!
Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0