Min helg är bäst!

Fan att helgen snart är slut:( Har varit och är fortfarande helt underbart att bara få vara med min sötaste gubbastrutt:)
Åkte ju till Kalmar igår och chillade..köpte fräna underkläder och ett riktigt snykkt halsband! Kommer dock inte berätta vad affären heter:) Lite guldkorn vill man ju ha för sig själv! Och hur många av mina vänner åker till Kalmar en fredags förmiddag? Typ ingen^^
Åt glass med..jag tog en milkyway kula och en prinsesstårte kula..smakade ju inte direkt prinsesstårta..synd! Fint upplagt var det i glass montern ialla fall:) Var nog därför jag var tvungen att smaka lite glass..och så ville ju martin det med..hähä!
Superfint väder i Kalmar med men jag blev lite trött av havsluften..
Idag var vi på Vislanda marknad..träffade morsan, yngsta lillebrorsan, lite kompisar, bekanta och jobbarkompisar...trevligt!
Köpte godis, polkagrisar och lite berlocker till mitt pandora armband! Fanns så mycket fina berlocker, valde dock 4 stycken tror jag det va!:)
Senare ska vi ner till Spetsarmossen och åka karusell:) Blir riktigt mysepyse! Blir till att tugga marknadsgodis också!
See ya later!

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0