Mer glass åt folket!

fasen vad mysigt det var att sova idag dååå:)
var väl förjäkla trött efter helgen, har ju varit igång helatiden:)
jag sov faktiskt till klockan 10 och det var underbart! Brukar ju oftast sova till den tiden men då känner jag inte mig riktigt utvilad. Det kände jag däremot idag, ska ju jobba hela veckan så man får ju passa på när man väl kan sova!
Dagen började ännu bättre med att solen lyser!!:) Det är ett måste för att dagen ska kunna starta bra!:)
Käkade en riktig brak frukost med leverpastej och yoggi:) MUMMAAA!
så nu sitter jag här och funderar på om jag kanske ska packa väskan (ska ha natten imorn, men hinner inte riktigt göra det imorn. Har ju möte från 9-12..) och sedan spela lite på king.com!
När jag skulle logga in alldeles nyssens så var det någon som hade skrivit om glassar från förr..och det var faktiskt bättre och framförallt GODARE glassar förr. Personen hade 2 gamla affischer med glassar från 96 och något mer. Jag åt ju alltid den banan glassen när jag var ca 8 år..den finns ju inte längre. Åt ju alltid solero shot med (domdär små gröna kulorna!) Ge oss lite gamla klassiker tillbaka!!!!!
Nej nu ska jag greja lite!

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0