Magvärk:(

Har så himla ont i magen...vet ju vad DET beror på egentligen (För er som inte vet, stressar jag enormt..även om det inte finns mycket att göra!) + att jag har lite andra anledningar till att ha ont i magen..
Hur ska jag ta att min sambo/pojkvän åker iväg på en 2 dagars Finlandskryssning med en killkompis?
Jag gjorde det själv för exakt ett år sedan och det ångrar jag väl delvis...pågrund av att han var så orolig för att jag skulle göra något dumt + att vi precis hade blivit ihop och inte riktigt visste vart vi hade varandra och om det var något seriöst på gång!
Nu gör han det..
Fick hans sms vid 6 tiden idag..var ju på jobbet så jag kunde ju inte bara sätta mig och börja prata med honom..ringde bara lite snabbt och sa att det var okej..
Nu när jag tänker på det så får jag mer och mer magont..är orolig..som fan..
Vet inte riktigt hur jag ska hantera det..Han har inte åkt iväg med någon kompis så..vet heller inte hur nära han och hans kompis är heller..inte för att dom umgås särskilt mycket heller..
Vill ju heller inte vara en surtant och säga att han inte får det. Han har en egen vilja och kan tala för sig själv. 2 dagar är en lång tid...För mig ialla fall..
Blev först sur, men vad har jag att vara sur för? Jag har ju själv gjort så..Varför kan han då inte göra samma sak?..Hade jag varit ännu mer motstridig så hade han blivit ännu mera peppad till att åka..
Var ju tvungen att bestämma mig..eller varfasen skulle jag bestämma? han är 26..jag är inte hans mamma..
Mycket tankar snurrar i mitt huvud nu..Vafan ska jag säga egentligen..Ähh, likabra att hålla käften!

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0