Kånka, Bära och Stapla...

fasen vad denna dagen har gått snabbt egentligen:)
Tvättade ju vid 2, innan dess så städade jag lite på toaletten och grejade!
Samtidigt som jag tvättade så började jag packa ner alla saker vi har här..
Och det verkar vara sant det Pierre sa igår, han ville nämligen ha nyckeln till garaget han har här..där har han väl en hel del saker. Tror att han ska hämta det nu och köra det till Braås!
Fasen vad gött det kommet vara när han har flyttat :D En GLAD Helena för första gången idag:)
Då kan jag ju sätta upp alla fina tavlor jag har och plocka upp alla saker som vi har varit rädda för att Pierre skulle förstöra. Han är ju inte direkt en ängel när han festar Pierre. Krossar glas, tar sönder blommor, är allmänt högröstad och bufflig också...Så det ska bli underbart:) Kan ju kanske flytta in sängen i pierres rum då ju! Fast då måste vi montera ner den och flytta sängen på så vis. Är ju liiite för bred för att bara flyttas runt..
Aja, har packat ner nästan alla bestick, tallrikar, glas, skålar, knivar, blommor (satt dom i påsar och lådor!) så nu börjar det se riktigt tomt ut igen!
Ska bli skönt att flytta tillbaka...som jag har längtat efter mina saker..framförallt mina kläder..alla alla mina kläder:)
Har ätit lite ostbågar och druckit lite läsk. Det kan jag unna mig efter en riktigt slitsam dag!
Hur har din varit?

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0