Igår och idag.

Vad fiiint väder det är idag:)
Mådde dock inte särskilt bra när jag vaknade..sov ju länge (as usual!) och när jag vaknade så hade jag skit ont i magen och ryggen gjorde så ont!!! Höll på att börja lipa!
Det var nog bio stolarna som vi satt i igår som gjorde att jag hade (Och fortfarande har) ont i ryggen!
Min bio stol var helt nersutten, kändes som om jag satt på golvet..martin har också ont i ryggen idag..så det var nog dom där jäklars stolarna!!! Blir ju ingen träning idag bara för det:( Var ju värsta pepp på det!
Ska ju tydligen ha party i helgen med så då gör det ingenting om jag inte tränar..tränar du 6 dagar och super den 7:e dagen, så har du förstört den veckans träning..spelar ju heller ingen roll hur mycket du dricker..så..mja..festa blir det:)
hanna, jag fattar inte hur man typ skriver på din blogg och sedan går tillbaka till min..svårt att förklara men..det är ju fest hos mig på lördag!
Micke och hans ragg + en av hennes tjejpolare kommer..så om du vill så får du komma!:))

Ska ut och gå en runda sen ialla fall..får se hur det är med min stackars rygg senare!!

Fresten, Fast and furious var skitbra igår:) det var martin och jag och 6 personer till som såg den igår!
Hade ju min bio biljett med mig igår när vi skulle betala..klart som fan gick den ut den 21.e!! Fan vad sur jag blev!:(
Köpte en till födelsedagspresent till Hanna med! Så nu har jag 3 stycken! Det får nog räcka..kanske hittar något mer..:)

Puss!

Kommentarer
Postat av: hannaan

Åhå, vi ska ju ha gäster och så, har lovat att laga maten. Men jag måste ju inte vara hemma hela kvällen lixom, så jag kan höra av mig på lördag om det är ok? Om jag kommer eller inte :P

Köss

2009-04-23 @ 17:30:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0