Hemligt paket!

Hämtade ju ut detdär hemliga paketet..trodde ju att jag hade en hemlig beundrare, eller 2..
Men på det där avi pappret jag fick så stod det ju vart det var ifrån!!! Pucko Helena!
Det var ju från WWF! Jag har ju blivit tiger fadder och då får man en tiger nalle..det var den jag fick i paketet! Sikket pucko jag kan vara ibland assåe!
Kostade inte heller ett öre att hämta ut det..det var ju bra iaf! dessutom hade det paketet kommit till posten för EN VECKA sedan! Och IGÅR fick jag avi pappret! Är posten seg eller seg?
har ju själv jobbat där ett bra tag och dom är ju inte snabba direkt. Dessutom kan det ha varit någon på posten som har kastat paketet i fel bur. Då kan det komma vart som helst ju!
Jaja, jag har inte mycket sympati eller empati för det företaget!
Internet håller ju ändå på att ta över världen!!!

Gick och köpte paket papper också, är ju en del som fyller år i Maj (Med mig inräknad!) så då kan jag ju inte slå in paket med julklapps papper! Är man pank så kan man ju göra det..om man nu vill!
Ville gå in på Family House också när vi ändå var däruppe och snurrade, hejdade mig dock i sista sekunden. Hade bara slösat ännu mer pengar + att jag hade fått mer att asa till våran lägenhet.
påtal om lägenheten, så flyttar vi tillbaka den 29:e April. Eller det är färdigt då om det inte tillstöter några komplikationer..vilket jag INTE hoppa på.
Denna lägenheten är ju inte den bästa, vaknade igår morse av att någon pissade! LYHÖRT eller vad!!!
Nu ska jag äta lite och sedan boka bio biljetter!!!

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0