Hela lördagen i ett inlägg:)

Var en fullspäckad dag igår!:)
Vaknade redan vid 9 tiden av att jag var superduper pigg:) Hoppade bokstavligt upp ur sängen..kände mig utvilad för första gången på evigheter! Duvet sådär som att man vill måla hela världen bara för att man har så mycket energi!^^ kan ju också bero på att jag gick och la mig vid halv 11 dagen innan!
Åt en mastodont frukost och hoppade in i duschen!
Tog bilen och åkte och tvättade den..eller jag gjorde ingenting, stod mest och tittade på..fick inte hjälpa till heller när jag väl frågade:/ :)
Tog oss en drive in till samarkand och köpte lite cider och öl inne på systemet..
Åkte sedan till Alvesta, lämnade lite saker på jobbet och pratade lite med personalen och alla boenden:)
Svängde förbi hemma hos mamma och pappa med. Pratade med Micke och Daniel. Bella blev inte lika happy och se oss idag..var kanske för att vi träffade henne igår! Hähä!
Joel och min pappa kom sedan hem också..Joel skulle visst på Runkdansen (Rinkdansen!) och det ville inte jag!!! Blä, fy och usch och tvi med för den delen!
Micke följde med oss in till staden och jag lagade värsta goda korvgrytan med curry! Folket i sverige borde använda mer curry! Supergott blev det..
Spelade musik och chillade ute på balkongen..lite senare joinade Chrille oss också! han hade jäger med sig och jag avstod ifrån att smaka! UÄÄÄ:P
Luciano kom också och så spelade han populära arabiska låtar för oss och berättade om deras kultur! verkligen intressant..man vet ju trotsallt inte så mycket om det!
hade kul och snackade en massa om musik och sånt!
Mickes brud kom vid 9-10 tiden med sin brudpolare! Var inte "min kopp av thé direkt"!!! Dom dissade mig, Martin och Chrille..skrattade åt Martins dialekt..sedan sa Martin till dom och så gick dom..som tur väl var. Ilskan bara pumpade i mig! hade lust att ge den ene en rejäl smocka i fejjan!
Gick ut på puben och träffade en massa folk!
Har sovit till halv 2 och känner mig utomordentligt seg! OCH bakis!
Hör av mig lite senare med mer info om vad jag hittar på:)

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0