Hela helgen planerad

Har funderar lite på vad jag ska ta och hitta på i helgen fresten:)
Alla har mycket planer denna helgen så jag tänkte spendera hela helgen med min älskade älsklings Martin:) Om det är någon som vill leka så är det bara att höra av sig så får vi se om jag har tid^^
Ska nog gå på Tivolit som är här i stan i helgen, åka karusell för första gången detta året och kanske vinna en stooor choklad kartong:)
Blir nog också att åka till Vislanda, är ju marknad där! Blir ju första marknaden på detta året med jue! Kommer bli super om det kommer bli fint väder i helgen.
Då kan jag också ha på mig mina nya pjuks som jag köpade i Tisdags! Och kaaaanske kjolen jag köpte med!
På söndag blir det att träna lite, då har tatueringen läkt lite iaf!

Ska strax äta lite innan jag ska jobba:)
Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0