fröken surtant.

humm...trodde ju att jag var bättre igår. Eller jag KÄNDE mig mycket mycket bättre frammåt kvällen. Vill så in i norden gå å jobba igen, men inte särskilt bra att dra dit en sjujävlars förkylning och snacka som om jag  vore en norsk/dansk/skåning!?! ah hoppas ni fattar iaf.
Klart som fan när jag vaknade på morgonen så var jag ju helt täppt i näsan och kunde bara viska (pratade jag högt, började jag antingen hosta eller harkla mig!) så jag ringde än en gång till vårdcentralen. Slog en pling dit vd halv 9 och dom skulle då ringa upp mig vid TJUGO ÖVER 10. Roligt då om jag var halv död och försöker ringa (Vi ringer upp dig vid 15.00!!!!)
aja, ialla fall så fick jag en tid vid halv 3. Vilket är bra att jag för en gångskull får ens sätta foten där. För det andra är det ju inte sådär jättesuperroligt att gå hemma och vänta ett antal timmar...jaja, får välla se vad dom säger sen då.
Förresten, alla sura tanter som ringer upp en är nog såna som vill bli läkare men kommer sitta hela sitt liv på en kontorsstol och ringa upp folk..HÄÄÄHÄÄÄ!
see yah later!

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0