Ett litet utkast

Kan ni någonsin känna att luften bara går ur er..Att ni är mitt i någonting och helt plötsligt bara känner att "Nää, jag vill egentligen inte!"..
Så kände jag igår. Blev helt plötsligt bara trött..trött på allt och alla. Att jag bara ville sitta ner en stund och vara för mig själv.
Vet inte riktigt vad det var som gjorde att jag blev så enormt trött, kanske kunde det ha varit att vi var uppe tidigt och vart i kalmar ett par timmar. Att sitta i en bil i mer än en timme är ju också uttröttande, det är det nog för alla. Att känna träsmak i röven och att inte kunna sträcka på sig ett endaste dugg.
Kan känna så efter att man har jobbat eller om jag har varit enormt stressad under en längre tid.
Måste verkligen bli bättre på att stressa ner är skitdålig på det!

Nu ska jag kolla på tv. Lite senare ska vi gå ner till Spetsarmossen, åka lite karusell och kanske ta en öl och en pizza:)

Pus!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0