En varm helg i April.

usch vad jag är bakis idag, plus att jag har så jävla ont i magen. DET beror däremot inte på bakfyllan..hehe..
vart trevligt i helgen men jobbigt att gå ut 2 dagar i rad känner jag idag. Jag är ju trotsallt inte 18 längre. Då kunde man ju gå ut både Onsdag, Fredag OCH lördagen..
Blir bara mer sliten med om jag ska gå ut båda dagarna.
Vart ute i fredags med Hanna, Ronja och Martin:) det var trevligt:)
Igår vart vi och köpte solbrillor så att jag slipper att gå å kisa hela tiden. Får så himla ont i huvudet av att göra så helatiden:(
Micke kom och hälsade på igår med, det var riktigt riktigt roligt att träffa NÅGON av sina syskon..träffar ju inte dom alltför ofta..syyynd!!!
Vi drack bira,cider och piggelin drinkar och lapade soool! Gick sedan ner till sports och pauze:) Träffade ett par jobbar kompisar och hookade med dom hela kvällen:) Det var riktigt kul det med!
Sedan var det till att knalla hem alldeles ensam, martin stack före mig, den surgubben!!
Gick och köpte lite mat och sedan var det till att sega i soffan innan gubben kom hem,
Storbråk blev det (no details!) och ville bara gå å lägga mig i sängen och sova till världens ände.
Hoppas ialla fall att alla hade en trevlig helg:)

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0