En orolig natt

nu är man uppe..eller gick  upp vid 6 fast att jag hade ställt klockan på halv 7! Går ju alltid upp vid 6 annars när jag är på ett annat ställe och jobbar..halv 6 typ ialla fall!
Om ett par timmar ska man hem och börja flyttstäda alldeles själv. Här får man inte någon hjälp minsann!
Sedan ska jag tvätta idag med från 2 till 6..då går ju tiden lite ialla fall. Har jag något att göra med när jag har städat hela ersättningslägenheten.
Det kommer bli en seg dag, jobbar ju imorn och då kommer tiden bara flyga iväg. Det brukar göra det ialla fall när man jobbar!
Har sovit oroligt inatt känner jag. Gick ändå och la mig i bra tid men låg och snurrade som fasen! Egentligen är det väl inte särskilt konstigt medtanke på vad jag har att fundera över!
Så att jag är ganska trött idag och bussen som jag kommer ta, verkar inte gå förbi industri området där jag brukar hoppa av. Får ju ta en till buss i stan och det blir bara ännu jobbigare! Lite jobbigt är det iaf!
Nej nu får jag ta och diska lite innan allting kör igång igen:)

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0