BigBabyPop is back in TOWN!

Idag har jag bara sån lust att skriva hur mycket som helst här..men en blogg är ju offentlig och då kanske jag inte ska skriva allt som jag egentligen vill göra..det är nog därför jag har världens snyggaste "dagbok"..den är ROSA (my gosh, jag har något ROSA!!!) där det står Carpe Diem på..men köpte den mest för att jag vill ha något redigt att skriva i..det är mer som min hatbok..eller arga Helena boken...som tur är finns det ingen hat lista i den och för det andra så skriver jag inte i den så ofta..
Jag har blivit glömst..riktigt glömsk. Precis som om jag höll på å bli riktigt dement.. (man får inte säga senil, det har min mamma sagt!)..glömmer de lättaste sakerna som du egentligen BORDE komma ihåg men inte gör det..förrän..mja, 3-4 dagar efteråt..DÅ kommer jag ihåg det. Det är nog tecken på stress, eller att jag blir gammal i förtid. Det finns ju faktiskt en sjukdom som gör att man åldas ultra rapid snabbt. Det är något att fundera på när jag inte funderar på vad det är jag har glömt^^
Känner med att jag borde ta en riktigt jävla fet semester. Visst jag gillar Växjö, på ett par vis. men absolut inte alla. Vill åka bort bort bort, till sol och alla sevärdheter. Inte bara festa utan se saker. Typ: Pyramiderna i Egypten, Åka till Australien och se vithajarna, Nya Zeeland och åka till det stället dom spelade in sagan om ringen filmerna. Nu låter jag säkert skittråkig som resepolare men jag vill ju såklart festa också. Det är bara inte det syftet jag åker utomlands för. Det är 1: Sola 2: Se allt 3: Festa! Det kanske prioriteras annorlunda när jag väl är utomlands. Just nu känns det som denna lilla fina listelilistan.
Nu ska jag nog inte skriva mer..då blir det som en roman!!
Läs om ni vill..

Puss!

Kommentarer
Postat av: hanna

ska vi åka då? till egypten! det vill jag meeed ju :D

2009-04-10 @ 22:40:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0