Ajajaj..

åååååååååååååååååååååååååååååååååååååååå...
Varför har jag så jäklars ont i magen..
eller jag vet ju egentligen vad det är som är fel..
det är jobbrelaterat, inte att jag får ont i magen av att gå till jobbet direkt utan det är en annan sak..ähum, lite dumt att kanske hänga ut namn och orsaker här på nätet..ah iaf..har ont i magen!
Sen beror det på mitt stressande..
ska däremot bli skönt att vara ledig imorn, funderar på om jag kanske ska ta och gå en runda ner till stan och ladda på mitt busskort..sedan gå runt växjösjön eller någe..hoppas det är fint väder, blir lättare att gå då:)
Hittade en asfrän tavla hemma hos morsan idag..tror inte direkt att dom kommer sakna den..så lånar den ett par år tills det att dom vill ha den tillbaka:)
Det är en gipstavla, på den är det tryckt en egyptisk kvinna..svårt att förklara men frän är den:)
Blir att tavlan får hänga i sovrummet sen när lägenheten är renoverad..annars pangar väl den i golvet av diverse anledningar!
Nåja, ska väl snart krypa till kojs!
Hejrååå!

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0