100%

Håhåjaja!
Jobbat idag..till klockan 4, sen åkte jag hem till växjö!
Åt lite avdankad kebabsallad och glodde på gränsvakterna i Australien..ett schysst program..NÅGOT att titta på + att det var ju ett Grace Anatomy avsnitt som jag började kolla lite halvt på..det är den enda serien jag kan gråta till :/
Blev till att gå ut en "liten" runda idag med..gick samma igår..Ut mot Hovshaga, snedda in på en grusväg och tillbaka mot dalbo..gick runt hela dalbo området, ner vid ica och hem! Idag tog det faktiskt bara 50 minuter att gå den..den är ju trotsallt ca 7 kilometer lång..imorn blir det nog en ännu längre runda..Får ju inte träningsvärk ens!:(
Imorn har vi bestämt att gå på bio, det blir fast and furious! SWEET:)
Och ett stort plus är också att min bror Micke kommer och hälsar på! Fast inte förrän i helgen..närmare bestämt på Lördag.Är det någonannan som snor honom den dagen, slår jag ner!
Nu blir det att kolla runt lite på nätet och glo på tråkiga serier!

Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0