Vaha?

Rolig helg:)
I Fredags jobbade jag ju först..sen kom en viss liten gubbe och hämtade mej..när jag skulle hoppa in i bilen så är det världens största chokladkartong, 3 röda rosor (med dill som han själv sa!?!), en redbull och en fralla! Firade ju 8 månader tillsammans:)
Drivade in till stan och gick till Partaj, där han fick välja vad han ville. Fick en döskalle mumie och ett asfränt förkläde! Köpte även presenter till hans pappa!
Spenderade kvällen i tvättstugan och vid tv:n! CHILL!!

Lördagen gick jäkligt snabbt!! Gick upp vid 10 (!!!! På min lediga dag!!!!), duschade, kekade frulle och klädde mig snykk! Skulle ju till självaste ÖÖÖÖLAAAND på kalajs! (påvägen dit hälsade vi på flame & hennes päron i Nybro!)
Sedan var det vidare till öland dådå! Åkte ut till något som heter Ladan, där skulle tillställningen vara!
Kom en massa raggare, motorcykel knutts och osv:) Vissa vart riktigt trevliga! Åt riktig raggarmat med, korv & mos!! hähä!
När vi skulle köra därifrån så visste inte Martin om vi skulle svänga höger eller vänster..jag sa vänster men han tog höger!...DET var det största misstaget denna veckan! vi körde nämligen i 1 TIMME & 40 MINUTER innan vi kom fram till Ölandsbron..Trevlig sightseeing på söndra öland!

Södagen spenderade jag på jobbet.. halvt sjuk!!! Att man ska bli sjuk när man har otroligt mycket och göra är ju rent ut sagt skrattretande..men vafasen ska man göra mer än att bita i det sura äpplet så att säga, och jobba på!
Undrar hur denna veckan kommer att gå..humm..
Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0