Rubrik

Måste jag alltid vara trött? eller jo egentligen har jag stor anledning till att vara det iaf.
Jobbar, är med polarna, träffar martin eller så städar jag..kan aldrig ta det lugnt! Hatar ju som sagt att vara ensam!

I helgen blir det att ta det lugnt..På fredag (imorgon) ska jag först jobba från 07.30-15.00, åker in till stan och hjälper Martin att tvätta, kollar nog på film eller något efter det..på lördag blir det till att göra sig fin..ska på kalajs på Öland! Martins pappa fyller 50..kan inte stanna där länge för man ska ju jobba från 09.00-21.00 på söndag!

Min pappa sa innan han gick ut med hunden att jag snart inte kommer in i mitt rum längre..det är faktiskt sant! men vart ska jag göra av alla lådor, kläder, påsar, skokartonger osv osv osv? Borde ju göra plats i garaget där jag kan ha alla saker..men det har tagit min pappa ungefär ett år att fatta att jag inte kan ha alla sakerna i mitt rum.
Har en smal gång från dörrahålet till sängen...sen finns det en pyttesmal gång från sängen till gaderoben..och resten av ytan är det kartonger på..*suck*

Kollade på "Love Guru" igår..ganska bra..fast en del skämt fattade man inte alls.
Kollade på någon annan film med men kommer dock inte ihåg vad den hette..lite dumt med att titta sista halvan av filmen =/

Ska snart gå till Spåren med Hanna..kääääka:) sen blirä Jobb!!

Puss!

Kommentarer
Postat av: hanna

Haha, jag måste få se ditt rum : D

2008-09-11 @ 12:26:09
URL: http://hannaidacarolina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0