Mulet!

Har inte hunnit göra särskilt mycket än idag! ska ju till jobbet vid halv 3 så innan dess ska man försöka komma in på min inloggning på nordeas hemsida..men nej, har för f*n testat minst 6 ggr och den nekar en hela tiden! Det gjorde skiten igår med när jag försökte..får väl tvinga min pappa att jag får använda hans laptop sen..måste ju ffs föra över lite pengar osv!  Man blir blockad från hemsidan i en timme om man upprepade gånger skriver fel kod..vilket jag nu har gjort!! Fan..

Ska rensa upp lite i mitt rum med, lyssna på musik och försöka att bli lite frisk.

Fick veta innan att jag tydligen har smittat martin! Ojdå;) så nu är han hemma från jobbet, men inte jag..än i alla fall! Behöver nog vara hemma och bli lite frisk men är ju så himla korkad att jag ändå jobbar :( Har väldigt svårt för att ringa till jobbet och säga att jag är sjuk! Jobbar ju hela veckan med å då ska jag bannemej inte bli sjuk heller!

Puss!


Kommentarer
Postat av: Laura

Tackar, Allt bra med dig? Kram

2008-09-20 @ 01:01:12
URL: http://lilladsmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0