Hejhejochhallå?

Jaa...har ju inte skrivit på ett tag men ska försöka att uppdatera er lite om vad som har hänt på senaste tiden:)

Berättade för mina päron om vad jag hade varit med om den 19/9..Morsan reagerade som väntat "Du ska inte sitta ute och röka när resten av personalen har gått..då får du fakiskt skylla dig själv Helena!" Och min pappa reagerade även han som jag hade väntat mig "Vad i helvete håller polisen på med? Min dotter ska för f*n inte gå till jobbet och vara rädd för att bli skjuten av någon J*VLA galning"..Han sa de grövsta orden jag aldrig har hört honom säga innan! Men för mig var det en riktig pärs att berätta. Är alltid mesig när det gäller att berätta lite allvarligare saker, drar mig för det in i det längsta!
Polisen gjorde ju inte heller någon riktig anmälan fick jag reda på av min chef. Och det förstod jag egentligen när dom inte skrev ner något mer än mina personuppgifter! Och igår fick jag reda på att dom hade gjort en anmälan som inte är offentlig, och det är därför det inte stod något i SMP den måndagen! Men en sak jag då undrar är varför inte JAG om någon borde få reda på vad det är som pågår? Det var ju ändå jag som var med om händelsen. Jag betraktas mer som gärningsmannen än som offret i dethär fallet, vilket gör mig riktigt förbannad!!

Har även fått följa med på min första resa med jobbet nu när jag går på ett vikariat! Så vi ska till helsingör har jag för mig (håller inte så stor koll på vart vi ska, är mer upprymd över att jag ens får följa med!!) Och alla i personalen ska med!! Hela 10 stycken kommer vi bli..Resan kommer sträcka sig över 2 dagar i mitten av Oktober! Så nu får man börja fundera lite på vad man ska packa ner och vad jag ska ha på mig för kläder på resan! Tror även att hela personalstyrkan kommer ha kraft att arbeta sig igenom vintern och att dom får lära känna mig och 2 tjejer till lite mer! Vilket är riktigt positivt!

Min pappa fyller 45 imorgon (1/10) och min storebror fyller 22 den 5/10! Köpte faktiskt riktigt bra födelsedagspresenter detta året..men vet ju inte hur mottagarna reagerar på det. Min pappa fick 2 påsar smaksatt kaffe innan, för det håller sig inte så länge! Och så ska han få 6 stycken små wiskeyflaskor!!! Min storebror ska få ett nyttbälte av mig med "LuckyDevil" på och så ska han få ett ölspel:)

Var på Föreläsning idag med förresten och den var riktigt intressant!
Ska strax och jobba, har bara varit hemma en och en halv timme nu men ska börja tidigare idag för föreläsningen är i eftermiddag med!!

Ha det så bra gott folk:)
Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0