Hejhej:)

Denna dagen började inte för himla bra..Tyckte det var nog med att jag inte har kunnat sova på hela natten (legat och snurrar istället!!)..Som grädden på moset så ringde jobbet och frågade om jag ville jobba! Hade jag tackat ja så hade jag varit som en zombie eller något..bättre att någon annan jobbar istället som inte är dödstrött..
Fick panik innan med..haha! Trodde att hunden hade försvunnit men det hade hon givetvis inte, hon hade bara legat inne på mina föräldrars sovrum!
sitter just nu och väntar på att min kille ska ringa..han är på jobbet och slutar vid 4..så då ska jag ta bussen in till honom (fast att jag träffade honom senast igår så känner jag att ja är beroende av honom..som en drooog!!)..måste hämta medicin på apoteket med idag..eller så tar vi det imorron..får se vilket humör man är på när man väl kommer in till stan...hehe!
Hade en riktigt rolig helg tycker jag! Kollade på jättebra filmer (I am sam, och The air that I breath), hade lite tända ljus osv.!! Toppenmys!
Nej nu får jag ta och göra något, kan inte sitta här hela dagen:)
Ha det bra allihop!
Kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0