:)

Hallå allihopa!
Grått och mulet idag.. :( jag vill ju att sommaren ska vara liite längre..går dock inte jue:( Tyckte bara att jag jobbade hela sommaren..Pytt!!!!
Jobbat idag med, 3 timmar så det är ju gött att vara ledig resten av dagen! Var ute en runda med hunden innan, regnade lite men det var ju inte direkt så man dog av det eller så^^
Lugnt och skönt hemma med för en gångskull..hähä..hemma själv. inte ofta man är det..har ju trots allt 3 styck syskon som bor hemma och päronen med då..hund & katt med! Det här är Bella.. :) Hon är golden och karelsk björnhund:)



Man kanske ska åka in till stan sen?..humm..men först måste jag dock städa lite i mitt rum..kan snart börja med att hyra ut flyttkartonger! Kanske blir lönsamt:)
Min piercing läker bra med..kliar som fasen i örat (gjort en tragus..hanna lärde mig det ordet..hähä) Men det går väl an..hoppas bara att den läker som den ska och att det inte tar för lång tid för den att läka heller:( DET skulle vara dumt!
Ack och ve..nu måste jag sluta upp och blarra..får nog gå en kurs eller 2 om hur man blir en järnvägars bra bloggare^^
Ha det bra i denna regniga höstadag:)
Puss!

Kommentarer
Postat av: hanna

wihooo.. blogg är kul

2008-09-10 @ 12:45:41
URL: http://hannaidacarolina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0