..Torsdag..

Helenas Torsdag: Gick upp vid klockan 9 (LJUUUG, snarare halv 10!!), åt frukost och smög ut för en liten rök innan det var dags att duschera!
Lyssnade på P3 populär eller vad det heter när jag klädde på mig, Christian Wals eller vad han nu heter har ju komit tillbaka med en ny singel. Skivan skulle släppas i November! Fick tillochmed höra den nya singeln och den var väl sådär. Inget direkt WOW..mer ok typ.
Grått och mulet idag med, tur att jag jobbar..hähä, då tänker man inte likamycket på att det är skitväder;P Blir ändå påmind om att det är höst, genom att jag får ISKALLA fötter : (

Jobbar imorn med men det är ok.. skönt bara att vara ledig i helgen. På mitt gamla schema skulle jag jobbat på söndag, men får ju nytt från den 1 November så då blir det den andra tjejen som får ta de:) Men hon är bara glad, eftersom att hon inte har jobbat någon helg än:)

Har ju blivi lite ändrade planer på vad man ska hitta på i helgen, eftersom att det är självaste Halloween imorn..eller inte specifikt bara imorn men i helgen.,om man får säga så.

Men ska iaf till Nybro..Då har jag komit till det problemet att jag inte vet vad jag ska köpa till den lille parveln..En haklapp har Martin köpt, en nalle är han ju förliten för än..öh, äh får väl gå in på Krokodila och fråga vad dom har att erbjuda. Ska ändå köpa en höst/Vinter jacka imorn med. Fast kanske inte på Krokodila:P
Kom precis på att Hanna skulle klippa sig igår, undrar hur kort hon klippte!!! Okej Hanna, ser du dethär så ska du lägga upp en bild på din nya frill : )
Puss


Kommentarer
Postat av: Hannah bananah

du veeeet ju att jag är feg... (A)

ska försöka fixa bild.. kanske ikväll :P

2008-10-30 @ 15:12:18
URL: http://hannaidacarolina.blogg.se/
Postat av: Anonym

haha:P det får du ta och göra:)

2008-10-30 @ 18:58:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0