Stress

Åhjo, stress..fy f*n för det!!
Stressar ju något otroligt!!!
Full planerat i ens kalender med, och det är ju inte heller särskilt bra. Lediga dagar är rena pinan.
Har ju börjat bli irriterad på folk som är: Går sakta, pratar långsamt, osv osv. Borde egentligen inte bli det men det handlar väl också om stress.
Börjat få riktigt ont i magen när jag stressar och jag tror jag snart får magsår eller något..bara pågrund av att jag stressar så in i H-vete.
En vanlig dag för mig kan se ut såhär: Upp på morgonen, äta frukost, duscha, klä på mig, gå ut med hunden, dammsuga hela huset, plocka ut ur diskmaskinen, sitta vid datorn, läsa i körkortsboken, äta lunch, gå till jobbet, jobba i 8 timmar, gå hem, plocka ut ur tvättmaskinen, äta en macka, borsta tänderna och sedan ligga halva natten och inte kunna somna.
Veckorna är ju helt proppfulla av saker jag MÅSTE göra.
Jag MÅSTE verkligen gå till körskolan 3 dar nästa vecka, jag MÅSTE köpa en höst/vinter jacka, jag MÅSTE MÅSTE MÅSTE!
Om jag bara kunde ta det lugnt någongång:(

Puss

Kommentarer
Postat av: Hannah bananah

låter som mig... jag har ofta ont i huvet (har typ aldrig haft ont i huvet förr), sover inte så jävla bra, vilket jag alltid gjort förr.. känner mig sjuk fast att jag inte är det.. stressar hela tiden. fan.

2008-10-31 @ 16:24:20
URL: http://hannaidacarolina.blogg.se/
Postat av: Helena mittbena!

Känner igen detdär du:/

2008-11-03 @ 18:54:43
Postat av: peter pc carlsson

Jag har gjort en särskilld bild och text som tack för att vi vann.

Jag skriver till dig för att du givit kommentarer i en blogg om Cancer.





Kanske är du en av de drygt 1.200 personer som har givit pengar till insamlingen hos Barncancerfonden "Den jävla idioten". Då är du en av VINNARNA och får lägga upp det som finns på länken hos den blogg som startade insamlingen.



http://enbart.blogg.se/2008/november/081102-enbart-vinnare.html





Om inte så har du din chans att bidra till insamling mot barncancer.





Peter PC Carlsson

http://enbart.blogg.se

2008-11-04 @ 19:20:12
URL: http://enbart.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0